Címkék

2011. augusztus 6., szombat

Főtt tojás

tojás
víz
fazék
kanál
Elkészítés

1) Önts vizet 1 fazékba.

2) Tedd a tojásokat kanállal a fazékba.

3) Kapcsold be a tűzhelyet.

4) Főzd a tojásokat 10 percig.
Kész van a főtt tojás.

Hogyan törjük fel a főtt tojást?
Nézd meg a konyhai trükkökben a jobb menüpontnál.


Könnyen érthető kommunikációval készült konyhai recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése