Címkék

2011. augusztus 6., szombat

Főtt kukorica

kukoricacső   1 ember 1 kukoricát eszik általában
víz

fazék
villa
tányér
Elkészítés

1) A kukoricáról a csuhét szedd le.

2) Tedd a kukoricát a fazékba.

3) Öntsd fel vízzel a fazekat.

4) Kapcsold be a tűzhelyet.
Főzd 40 percig a kukoricát.
A víz forrjon, buborékozzon közben.

5) Sózd meg a kukoricát főzés közben.

Kész a főtt kukorica.









Könnyen érthető kommunikációval készült konyhai recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése