Címkék

2011. július 26., kedd

Melegszendvics

Hozzávalók

kocka kenyér
margarin
sajt
tányér
kés
Elkészítés

1) A kockakenyeret kend meg margarinnal.

2) Vágj sajtot a kenyerekre.

3) A sajtot tedd a kenyérre.

4) A kenyereket borítsd össze.
A kenyereket tedd a melegszendvics sütőbe.
5) Csukd be a melegszendvics sütőt.
6) Várd meg a melegszendvicssütő jelzését.
7) Vedd ki a kész melegszendvicseket.

Kész a melegszendvics.
Könnyen érthető reggeli.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése