Címkék

2011. július 20., szerda

Kókuszgolyó

Hozzávalók
fél zacskó darált háztartási keksz
4 evőkanál kakaópor
1 evőkanál cukor
fél bögre tej = körülbelül 2 deciliter tej
8 evőkanál kókuszreszelék
1 tál
1 evőkanál



Elkészítés
1) A fél zacskó darált kekszet öntsd a tálba.



2) 4 evőkanál kakaóport öntsd a tálba.


3) 1 evőkanál cukrot öntsd a tálba.


4) Fél bögre tejet öntsd a tálba.


5) Keverd össze.


6) Gyúrj golyókat a tésztából.


7) A kókuszreszeléket öntsd tányérra.
Forgasd meg a golyókat a kókuszreszelékben.


Kész a kókuszgolyó könnyen érthetően.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése