Címkék

2011. július 26., kedd

Csokifagyis sárgadinnye


sárgadinnye

csokoládé fagylalt
kókuszreszelék
kés
fagyiskanál
tál
Elkészítés

1) A sárgadinnyét vágd félbe.
Szedd ki a sárgadinnye magját.

2) Vájd ki a sárgadinnye belét.
Késsel is kivághatod.

3) A sárgadinnye darabokat tedd egy tálba vagy tányérra.

4) Kanalazz csokifagyit a sárgadinnyére.

5) Szórd meg a fagyis dinnyét kókuszreszelékkel.

Kész a csokifagyis sárgadinnye.
Könnyen érthető nyári hűsítő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése